Nazwa forum

Niestety, nikt nie powie Ci czym jest FluxBB - musisz go poznać sam!

Nie jesteś zalogowany na forum.

#1 2019-01-30 21:03:02

lokal19
Administrator
Dołączył: 2019-01-11
Liczba postów: 23
WindowsChrome 71.0.3578.98

gwarancja

Problemy z wyegzekwowaniem gwarancji
Problemem jest zalewanie garażu- przecieki w wielu miejscach, co może świadczyć o spartaczonej izolacji stropu.
Zgłosiłem to administratorce, ta ponoć deweloperowi, a jak ciekło tak cieknie.
Właściciele myślą, że skoro ktoś zarządza budynkiem, to pilnuje ich spraw, zarządca myśli, że jak zgłosi usterkę, to chyba ktoś ją usuwa.
A jest jak jest

Nadto zamoczona wełna mineralna  ocieplenia parterowych mieszkań. Zamoczona izolacja traci swoje właściwości i powinna być wymieniona.
Próbowałem się dowiedzieć u dewelopera, ten sugerował kontaktowanie się poprzez zarządcę.
A przecież umowa sprzedaży mieszkania z częścią wspólną nieruchomości deweloper zawierał ze mną i innymi właścicielami.
Czy to próba wywinięcia się z odpowiedzialności gwarancyjnej?
Przy tym część właścicieli zawarła akt sprzedaży z Ogrodami Bielańskimi, część z Imeką.

Kto tu komu coś gwarantuje?

Offline

#2 2019-02-10 16:53:07

MIeszkaniec
Użytkownik
Dołączył: 2019-02-10
Liczba postów: 2
Windows XPFirefox 52.0

Odp: gwarancja

Witam
fajnie ze takie forum powstało bo do tej pory słyszałem od dewelopera ze nikt nie ma pretensji o jakość tylko Ja.
O obowiązkach dewelopera wobec sprzedanego każdego mieszkania mówi "ustawa deweloperska "
Deweloper odpowiada na podstawie gwarancji a także  rękojmi.
Każdemu mieszkańcowi zgodnie  z kodeksem  cywilnym  proponuję wysyłać pismo z ządaniem do usunięcia wad

na   e-maile na adres sprzedaz@ogrodybielanskie.pl

lub na adres list polecony- Imeka Developemnt sp. z o.o. sp.k.
ul. Tadeusza Kościuszki 6/4, 40-049 Katowice
Deweloper ma dwa tygodnie od otrzymania na ustosunkowanie się do zadania posiadacza mieszkania ,jeżeli uznaje usterki to ma czas 30 dni na ich usunięcie .


Jeszcze raz namawiam wszystkich pisać pisma z żądaniem usunięcia wady,należy tu dodać ze takie pismo trzeba wysłać w terminie  do 30 dni od zauważenia wady -usterki.Jeśli nie będą usunięte usterki to pozostaje droga sądowa ale biorąc pod uwagę ze deweloperzy mają świadomość że są na straconej pozycji klient -deweloper pozostaje wierzyć że usterki będą usuwane .

każdy może tu doczytać więcej szczegółów

https://www.rp.pl/Nieruchomosci/3120199 … robic.html

https://www.findelio.pl/artykuly/reklam … postepowac


Gdzie jest ta wełna nasiąknięta?

Offline

#3 2019-03-08 15:17:28

lokal19
Administrator
Dołączył: 2019-01-11
Liczba postów: 23
WindowsChrome 72.0.3626.121

Odp: gwarancja

Proszę o wzór pisma(z zauważonymi usterkami) , chętnie wyślę reklamację.

Offline

#4 2019-03-12 23:06:50

lokal19
Administrator
Dołączył: 2019-01-11
Liczba postów: 23
MacintoshSafari 605.1

Odp: gwarancja

Spotkałem osobę z działu technicznego Forum(zarządcy). Z rozmowy wynika,że
Właściciele ani przedstawiciel nie odebrali od dewelopera  części wspólnej budynku, urządzeń i kompletu dokumentacji budynku i urządzeń.
Brak np dokumentacji dozorowej(winda schodowa, naczynia ciśnieniowe kotłowni itp) będzie nas słono kosztować.
Obym był fałszywym prorokiem.

Offline

#5 2019-04-04 11:47:57

Jędrek
Użytkownik
Dołączył: 2019-04-04
Liczba postów: 4
WindowsFirefox 66.0

Odp: gwarancja

Jak to możliwe, przecież opłaty za windę, konserwację kotłowni są naliczane!

Offline

#6 2019-04-04 20:54:00

lokal19
Administrator
Dołączył: 2019-01-11
Liczba postów: 23
MacintoshSafari 605.1

Odp: gwarancja

Możliwe jest wszystko, a szczególnie branie forsy nie wiadomo za co

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot